Malaysia Tanah Air Ku

Monday, August 26, 2013

REJIMEN ANARKI MENGHINA SULTAN !!! BIADAP PUNYA MANUSIA !!!

  

Satu lagi penghinaan terhadap institusi sultan dan raja. biadap punya rakyat!!! 

saya yakin gerakan terancang ini tidak hanya tertumpu kepada individu pentaksub PAS ini sahaja,malah gerakan MENGHAPUSKAN INSTITUSI SULTAN DAN RAJA ini dijalankan secara sistematik dengan melakukan 'character assasination' terhadap para Sultan.anda nak lagi gambar.lihat di bawah
 


 
Kepada Datuk Seri Shabery Cheek saya minta tolong siasat puak-puak PR yang suka menghina Raja ini.tolong cari sampai lubang cacing.kalau tidak,jangan terkejut pulak kalau mereka ni jatuhkan negara dengan membuat macam-macam lagi hal sekiranya semua ini berleluasa.

1 comment:

  1. "Sewaktu perbalahan terjadi di antara Amirul Mukiminin Ali K.W. dengan Muawiyah bin Abi Sufyan, maka datanglah wakil2 daripada kerajaan England dan sekutunya. Mereka menawarkan tentera dan senjata kepada Muawiyah sekiranya mahu menentang Amirul Mukminin Ali. K.W.. Lalu Muawiyah menempelak mereka dan menjawab: Kamu jgn campur urusan kami adik-beradik. Jika kamu masih berdegil, nescaya aku akan berpakat dengan Amirul Mukminin untuk memerangi kamu berhabis-habisan."... dalam waktu yang sama ramai daripada pengikut Amirul Mukminin Ali K.W yang mencaci dan menghina Muawiyah serta pengikutnya, lalu Amirul Mukminin menegur mereka supaya mendoakan agar tidak berlaku pertumpahan dikalangan umat Islam dan bukan mencaci atau menghamun saudara seagama... Demi Allah! DYMM Tuanku Sultan dan Raja-Raja Melayu adalah payung kepada Islam di negara ini. Lihat saja negara jiran kita di Indonesia, tiada sultan, tiada payung agama, tiada jabatan agama yang menjaga kesucian Islam serta akhlak umat Islam di sana.. lalu kalimah Allah diguna sesuka hati oleh yang bukan Islam, Masjid dijadikan Gereja, Masjid dijadikan Kuil, non muslim bole berkawin dengan yang muslim.. Alhamdulillah aku anak Malaysia.

    ReplyDelete